Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1,9 ЖТД Ф на стаб щанга.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ся ... Що говорите глупости :Д

    Начи за 156 няма такова понятие като оригинални тампони.

    Даже за да се сменят въпросните ... се разпробива. Щангата си върви комплект , щото както вече се написа, щангата се износва заедно с тампоните

    Аз реших проблема с парче ремък , който компенсира износването .... Иначе не месец , а 2 завоя изкараха точно

    а преди това бях с ладови - е изкараха 3 години ... ама да слушам един калпав майстор .... и те така сега съм с тампони от е07 и парче ремък да уплътнява.....
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

    Comment


    • #32
      Затуй съм сложил оригинални в кавички, имам пред вид тампони произведени за тази щанга от нам кой си.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #33
        Почти винаги щангата е износена ... и си требе по-тесен тампон
        Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
        Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
        Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
          Ся ... Що говорите глупости :Д

          Начи за 156 няма такова понятие като оригинални тампони.

          Даже за да се сменят въпросните ... се разпробива. Щангата си върви комплект , щото както вече се написа, щангата се износва заедно с тампоните

          Аз реших проблема с парче ремък , който компенсира износването .... Иначе не месец , а 2 завоя изкараха точно

          а преди това бях с ладови - е изкараха 3 години ... ама да слушам един калпав майстор .... и те така сега съм с тампони от е07 и парче ремък да уплътнява.....
          Те тва не ми стана ясно .Къде и защо се разпробива ?
          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Да отбележа за протокола - щанга рикамби, монтирана 2006 година карана 3 години в Европа, и почти 4 в България, преди да сменя тампоните с ладови.Изкараха две години, без да е слагана каквато и да е смазка.Преди туй два месеца с уж оригинални по 22 лева парчето.Ся е с някаква щанга/бях я купил втора ръка за да си ги менкам/ с ладови тампони, обаче със смазка.Разликата в качеството на изработка на двете железа е очевидна.Очевидно има и разлика в тампоните които се монтират заводски на рикамбито и това което купуваме като сменяема част/ да отбележа че щангата рикамби няма износване освен на боята в мястото на тампоните, за разлика от другата, която имаше надиране и трябваше да заглаждам/."Оригиналните" тампони - твърди, освен това някъде бях споменал преди около две години че при минусови температури оригиналните охлабват/вероятно се свиват и още повече втвърдяват/, ладовите не - пробвах на резервната щанга, един такъв един онакъв.Ладовите тампони са по-меки, но доста по дебели и мисля19 или 20 мм отвор.Недостатък че като се затворят в черупките отвора за щангата става триъгълен.Което е по-добре от елипсовиден.Причината е в различна форма от алфовите и са предназначена за черупки с друга форма.Вероятно това може да се избегне с отнемане на част от външния размер на шмиргел за да се доближи до необходимата форма.Друг недостатък е че в отвора за щангата няма текстилно покритие, което става причина за залепване на гумата за щангата и последвало закъсване, както стана при мене поради липса на смазка.Ся не вземам под внимание че има различни производители на тампони, съответно накой може да случи на калпави ладови и качествени алфови.За мене лично идеалния вариант е такава щанга като това рикамби което ще изкара 7 години като километри мои 40-45к плюс тези на талянеца дето не ги знам, да кажем сумарно 80к, компромисен вариант кадърно монтирани ладови.Освен това зависи и от пътните условия и от стила на каране, да кажем при мене полу сносни пътища и полушантаво каране.За полиуретан нямам наблюдения и нищо не казвам.Тва са мои наблюдения , не искам да подвеждам никой.Някой знае ли колко струва такава щанга рикамби че аз не можах са опрая с чичко гугъл.
            http://www.ebay.it/itm/BARRA-DI-TORS...item35c1ab59dc

            http://www.ebay.it/itm/Barra-Stabili...item1c4ff8dd70

            http://www.ebay.it/itm/ALFA-147-156-...item27b90cc158

            Всичко си има,само трябват кинти !
            Last edited by eproHD; d.m.y г., 15:31.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
              Те тва не ми стана ясно .Къде и защо се разпробива ?
              Не се разпробива а с голямо свредло поне 12мм се сваля занитването на двете черупки на тампона.Те са занитени една с друга, трябва да се внимава да не отиде резбата.Сваля се само подгъва на занитването , после с тънък секач, яка отверка и чук се разделят двете черупки за да се подмени тампона.После или се стискат двете черупки и се капват с електрожен или СО, или на място се обират с болтовете.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #37
                Точно !

                Само един съвет. Използвай болтове , щото после ще има
                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                Comment


                • #38
                  Взех си и ладови, от едната страна са по задебелени, от коя да го цепна тампона, понеже на снимките не става съвсем ясно. Ако слога графитна грес за колко време ще ги изяде. 3 години и 40к километра мисля, че е добре за тампони от 3 лв. 2к километра с тампони за по 30 40 лв, е доста зле и то като се има на в предвид колко работа е по смяната.

                  Comment


                  • #39
                    Еми виж в тоя линк алфовите де са цепнати и тях така. - http://www.ebay.it/itm/ALFA-147-156-...item27b90cc158
                    Е това са ладовите, пъпката е от горе, страната дето е скосена от двете страни е от долу, някъде по средата между пъпката и основата цепни.Гледай по старите си тампони и там цепи.
                    Attached Files
                    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:05.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                      Взех си и ладови, от едната страна са по задебелени, от коя да го цепна тампона, понеже на снимките не става съвсем ясно. Ако слога графитна грес за колко време ще ги изяде. 3 години и 40к километра мисля, че е добре за тампони от 3 лв. 2к километра с тампони за по 30 40 лв, е доста зле и то като се има на в предвид колко работа е по смяната.
                      Ако искаш да стане както трябва НЕ се цепят!!!
                      Нахлузват се на щангата!
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #41
                        И аз сложих ладови без да ги режа, за целта махнах бордовете( бертове), до тук 8000км и съм много доволен.
                        Alfa164 T.S 148++ HP
                        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от alfaracer Покажи съобщение
                          И аз сложих ладови без да ги режа, за целта махнах бордовете( бертове), до тук 8000км и съм много доволен.
                          Как се махат ?

                          Comment


                          • #43
                            С чук те са пластмасови , и после без тях а може и да сложиш нещо друго за ограничител.

                            Comment


                            • #44
                              утре я почвам, че не се издържа от това хлопане. Ще ги махана тези бордове, щом може и без тях и тяхното отсъствие щом не влияе по никакъв начин на колата.

                              Comment


                              • #45
                                Не знам за вас , ама при мен както за чукали щанга и биалетки , разбит носач не е тропал така Излизал съм извън нерви
                                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                                Comment

                                Working...
                                X